dimecres, 16 de febrer del 2011

Mobile Health Activities | Mobile World Congress 2011

Mobile Health at MWC


qui sap si haurem d'anar de la mà d'aquestes empreses:
 "In addition to these Mobile Health activities at Mobile World Congress, the GSMA is proud to announce the first annual GSMA-mHA Mobile Health Summit. This event, to be held 6-9 June in Cape Town, South Africa, will deliver a conference programme, exhibition and networking for key executives from across the mobile and healthcare industries"

At the GSMA, we are focused on stimulating and supporting new mobile ecosystems. Mobile Health is one of those areas because the world cannot afford healthcare and wellness delivered the legacy way. Mobile can truly make a difference because it is ubiquitous, easy to use and cost effective. By focusing on Mobile Health vertical at Mobile World Congress 2011, we hope to demonstrate how the widespread use of mobile technology in healthcare could significantly cut costs while extending the reach, quality and accessibility."


here is a lot of activity at this year's Mobile World Congress which reflects the interest in Mobile Health, including:

Conference Sessions
Networking
Exhibition:
Throughout the show, the GSMA Mobile Health activities and those of other companies can be found at
  • GSMA Mobile Health Pavilion, Hall 7
  • GSMA Stand, C118 Hall 8
  • GSMA Embedded House, The Courtyard
Companies participating include:
  • AT&T
  • Continua
  • Ericsson
  • Gates Foundation
  • IBM
  • KT
  • Laipac Technologies
  • mHealth Alliance
  • Qualcomm
  • Vodafone
In addition to these Mobile Health activities at Mobile World Congress, the GSMA is proud to announce the first annual GSMA-mHA Mobile Health Summit. This event, to be held 6-9 June in Cape Town, South Africa, will deliver a conference programme, exhibition and networking for key executives from across the mobile and healthcare industries. This includes mobile operators, insurance groups, pharma companies, healthcare providers, research centres, equipment manufacturers, infrastructure vendors, application developers, and integrators from around the globe. The event will encourage the collaboration and relationships needed to realise the potential of mobile health.


Join us in Cape Town for this future-setting event as we enable the Heart of Mobile Health.



The MHS website will launch in mid-January at www.MobileHealthSummit.com

Así es el stand de Google en el Mobile World Congress [vídeo]

Publicado por Manuel Moreno el 16 febrero 2011


MWC: Android copa la atención del stand de Google from NetMediaEurope on Vimeo.


http://www.trecebits.com — 
Esta es la primera vez que Google posee un stand propio en la feria más importante para el sector de la telefonía y las telecomunicaciones en todo el mundo, el Mobile World Congress, que como sabéis se celebra hasta mañana en la Fira de Barcelona. 
Y Google ha irrumpido en el evento a lo grande, colocando su stand, de 700 metros cuadrados, en el Hall 8 de la Fira de Barcelona, sin duda el mejor ubicado y el más transitado. Aunque su expositor está situado en la esquina derecha del pabellón, es posiblemente uno de los más grandes de la feria y de los que más visitantes atraen. 

La ciència com argument de venda publicitari al Calaix de Ciència « Observatori 2.0

no és exactament 2.0 però es un tema molt próxim a la nostra feina:

El proper dimarts 22 a les 19.00 h. s’obre de nou el Calaix de la Ciència al Campus de la Comunicació UPF. La sessió en aquesta ocasió se centrarà en la publicitat quan es recolza en la ciència com argument de credibilitat i prestigi.
Detergents més eficaços amb oxigen actiu, productes d’alimentació amb omega 3 que redueixen el nivell de colesterol, cosmètics amb propietats antienvelliment o polseres que proporcionen energia a qui les porta. Aquests són alguns dels arguments que marques de renom fan servir per promocionar els seus productes i que podem veure principalment a la premsa, a internet i a la televisió.

La jornada vol debatre com determinades marques de consum agafen la ciència com argument de venda, si això és lícit i si sempre es fa correctament, amb prou evidències científiques. Així, en aquesta jornada del calaix es projectaran alguns del spots televisius més coneguts en relació amb la ciencia. En el debat participaran Jordi Pérez, degà de la Facultat de Ciències de la Salut i de la Vida de la UPF, Joaquim Calaf, director general de l’agència de publicitat Contrapunto, Helena Calsamiglia, professora d’anàlisi del discurs a la Facultat de Traducció i Interpretació de la UPF i estarà moderat per Cristina Ribas, vicepresidenta de l’ACCC i professora de periodisme a la UPF.
“Calaix de ciència” és un cicle audiovisual dedicat a la informació i a la divulgació científica més actual on també hi ha espai per al debat. És organitzat per l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC), amb la col.laboració de l’Observatori de la Comunicació Científica (OCC-UPF).



Informació d’interès
  • Dimarts 22 de febrer a les 19.00 h.
  • Auditori del Campus de la Comunicació UPF. Roc Boronat, 138,Barcelona. Mapa.
  • Acte gratuït i obert al públic.
  • Veure el vídeo d’Inés Navarro (OCC) que recull diversos anuncis sobre la temática.
    T’hi esperem!