dilluns, 19 de juliol del 2010

en mi centro se hace así

una entrada en el blog ATensión Primaria sobre cómo
organizar las sesiones del centro con ayuda de los recursos de la Web 2.0:

http://atensionprimaria.wordpress.com/2010/07/13/en-mi-centro-se-hace-asi-5-el-registro-de-docencia/

Obstetrics, Gynecology, and Infertility for iPhone


Dear USBMIS Software User:

Obstetrics, Gynecology & Infertility Handbook for Clinicians, the gold-standard Ob/Gyn reference, is now available for iPhone, iPod touch, and is compatible with the iPad!

Click to view in iTunes.

Since 1990 this pocket handbook has been used by thousands of physicians, medical students, nurse midwives, nurses and other healthcare providers. Now in this completely rewritten and revised UPDATED 6th EDITION you can find everything that you need to provide comprehensive healthcare to women on your iPhone. Written for a wide range of medical professionals, this pocket-sized compendium is dedicated to all aspects of Obstetrics and Gynecology and contains over 500 tables, flowcharts and figures making each topic easier to recall. Many useful resources from recent original articles are now at your fingertips in one source-book.

Sincerely,
USBMIS Development Team


You may also be interested in these recently released iPhone applications:

Manual of Laboratory & Diagnostic Tests for iPhone Manual of Laboratory & Diagnostic Tests
View in iTunes
Tarascon Primary Care Pocketbook for iPhone Tarascon Primary Care Pocketbook
View in iTunes
Tarascon Adult Emergency Pocketbook for iPhone Tarascon Adult Emergency Pocketbook
View in iTunes


Google diversifica negoci i es centra en la Internet mòbil

Font: ESCACC

El director de Google Espanya, Javier Rodriguez Zapatero, va dir ahir dijous a El Escorial que el cercador vol diversificar el negoci per no dependre tant de la publicitat online . Google s’està centrant en el desenvolupament de la Internet mòbil i en el seu software Android que guanya dia a dia quota de mercat. Pel que fa al periodisme online, va afirmar que hi haurà productes de pagament en el futur, encara que va reconèixer que serà difícil fer pagar ja que el 80% de la informació a la Xarxa és gratuïta. Malgrat això va apuntar que les informacions amb un “valor diferencial”, sí que podrien tenir èxit i aconseguir que es fessin pagar.

En aquest context va presentar dos productes de Google que cerquen assolir acords de negoci amb els editors i compartir els ingressos generats per la publicitat . Es tracta del Google Fast Flip i l ’Histoy Timeline.
Aquest darrer és una mena de gran hemeroteca estructurada per dia, mes o any, que permet seguir l’evolució d’un tema a través del temps i que millora l’accés a la documentació relacionada.

Precisament ahir Google ha presentat resultats milorant un 25% els seus beneficis en el mateix periode fa un any.

Més info sobre Google o Models de pagament a l'arxiu digital d'Escacc.